Skip to main content

Klachten en complimenten

Deze regeling is bedoeld voor personen wiens schade door ons is of wordt behandeld.

  • Wij beschouwen als een klacht: iedere als klacht benoemde uiting van onvrede, waaruit blijkt dat niet aan de verwachting is voldaan en die niet het karakter heeft van een snel te verhelpen misverstand of gebrek aan informatie.
  • De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij de directie van onze onderneming:

Kingsman Letselschade B.V.
T.a.v. de directie
Laan van Vredenoord 27, 2289 DA Rijswijk
E-mail: info@kingsmanletselschade.nl

  • De ontvangst van de klacht wordt binnen 10 werkdagen bevestigd, waarbij informatie wordt verstrekt over de klachtprocedure.
  • De beoordeling van de klacht geschiedt door een andere medewerker dan de medewerker tegen wie de klacht is gericht.
  • Indien nodig wordt aan de klager om een aanvullende schriftelijke toelichting gevraagd.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht of de aanvullende schriftelijke toelichting, ontvangt de klager een schriftelijke en gemotiveerde reactie.
  • Wij houden een klachtenadministratie bij, zodat aan bevoegde instanties inzicht kan worden gegeven in het aantal klachten en de wijze van afhandeling. Binnen onze ondernemingen worden klachten ook ter verbetering van onze dienstverlening intern besproken.

helder & transparant